Strony

piątek, 4 lipca 2014

Kim jestem?

Cześć!

Jakiś czas temu sporo myślałam i układałam sobie w głowie myśli. Zastanawiałam się nad wieloma rzeczami. Jest jednak sprawa o której chciałabym tutaj napisać.

Ludzie często zadają sobie pytanie kim są (to chyba pewien etap w życiu człowieka, który każdy kiedyś przechodzi) i mnie też to dopadło. To dość nieprzyjemny czas. Trudno ze sobą wytrzymać nie wiedząc kim się jest ;). Stwierdziłam, że nie ma na świecie człowieka, który by mnie zrozumiał i jestem zupełnie inna niż wszyscy. Nie robiłam nic specjalnego, żeby odnaleźć siebie. Stwierdziłam, że ja chyba już tak mam.
 I nie miałam racji. To prawda, że nie każdy mnie zrozumie i ludzie z mojego otoczenia są zupełnie inni. Ale miałam jeszcze przyjaciół, w których wtedy zaczynałam wątpić.

Najpierw znalazłam kilka stron w internecie, gdzie o swoich problemach opowiadali ludzie tacy jak ja. Potem przypadkiem natrafiłam na parę obrazków, które były czystą prawdą o mnie i to chyba one popchnęły do stwierdzenia, że wcale nie jestem jedyna.
Kilka tygodni później przeprowadziłam "poważną rozmowę" z Agą i uświadomiłam sobie, że mam jeszcze przyjaciół.
Na końcu wpadłam na stronę www.enneagram.pl która była strzałem w dziesiątkę. Co prawda znałam ją już dużo wcześniej, ale tym razem rozwiązałam test [na tej stronie] najbardziej szczerze jak potrafiłam (nawet jeżeli nie podobała mi się ta odpowiedź) i wynik wyszedł idealny. Co prawda powiedziałabym o sobie jeszcze parę rzeczy niż to co było o mnie w wynikach napisane,ale nie spodziewałam się takiej dokładności.

No więc to chyba tyle w tym temacie. Trochę się rozpisałam i pewnie długością tego posta wszystkich odstraszę, ale dla mnie to było coś ważnego i chciałam się tym tutaj podzielić ;).
Wiem, że nie mamy na razie wielu czytelników, ale jeżeli spodobał ci się ten post, daj znać w komentarzu. To będzie dla nas wielkie wsparcie. Dzięki ;*




Zosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz